dinsdag 1 maart 2016

Mijn ervaring, deel 2


Mijn ervaring, deel 2

Blog

Ik vind het nog altijd leuk om me met de blog bezig te houden. Het is interessant om te zien wie welke klemtonen legt. Sommigen maken veel posts over het politieke aspect van oorlog, anderen richten zich dan weer op het dagelijks leven.                                                                                                                                                                        Ik moet me meer en meer beginnen focussen op de dingen die zeker nog op mijn blog moeten komen van het criteria lijstje. Dat ga ik vandaag zo veel mogelijk proberen afwerken.

5 lesideeën

Vandaag zijn Shauni en ik voor het eerst samengekomen om te werken aan de 5 lesideeën. We hadden al op voorhand een brainstorm gemaakt waar we vandaag op verder zijn gegaan. In het begin was het niet gemakkelijk om exact vast te leggen over welke aspecten van ons thema (vluchten en achterblijven) we de lesideeën gingen maken. Na een paar losse ideeën kwamen we op een samenhangend geheel. We hebben elk lesidee in grote lijnen uitgewerkt. Nu moeten we ze nog beter uitschrijven en de dagboekfragmenten maken. We zijn vrij veel van gedacht veranderd over bij welke lessen we ons personage en de dagboekfragmenten zouden betrekken. Maar uiteindelijk zijn we tot een definitief besluit gekomen.

1 opmerking:

  1. De lessen waren inderdaad een hele bevalling, maar ik denk dat we toch enkele goede lessen hebben gemaakt! Op zo'n korte tijd hebben we toch veel verwezenlijkt.

    BeantwoordenVerwijderen